“Polisə Dəstək” İB-nin sədri
İnsan alveri və yaxud ingilis mənşəli söz olan frafind qanunsuz olaraq alıb-satma, əldən -ələ vermə mənasının daşıyıcısıdır. Ətraflı anlayışı AR CM-nin 144-1 maddəsində verilir. Belə əməl bütün dünya ölkələrində cinayət təqibi ilə qadağan edilir. İnsan alverinin sadə, ağlabatan mənası isə canlı və şüurlu insan ilə əşya və mal ilə davranmaq kimi davranmaq, onu almaq, satmaq, dəyişdirmək, hədiyyə etmək, kirayə vermək və s.anlamda yozulur.
İnsan alverinin –digər cinayət növlərindən fərqi onun latent cinayətlər sırasına daxil olmasındadır.Yəni, insan alveri cinayətləri mürəkkəb tərkibə malik olduğundan onun aşkar edilməsi üçün zaman, yüksək peşəkarlıq və məxfi məlumat toplamaq bacarığı tələb olunur. Digər tərəfdən iqtisadi motivasiya - yəni, insanların maddi çətinlik ucbatından köləlik şəraitinə düşməsi və yaşamaq uğrunda, ailəni təmin etmək məqsədilə gözlənilən (ehtimal olunan) çətinliklərə dözməsi; cəzalandırılmaqdan və ictimai rüsvayçılıqdan qorxması, müvafiq orqanlara müraciət etmək istəməməsi; dövlət strukturlarına və hüquq mühafizə orqanlarına inamın olmaması; kimdən və haradan kömək ala biləcəyini bilməməsi, QHT-lərə etibar etməməsi; qurbanların psixi və fiziki ağrılara məruz qalması; insan alveri cinayətlərinin istintaqı üçün kifayət qədər təcrübə və peşə biliyinin olmaması; belə işlərin istintaqı və aşkar edilməsi üçün analitik və metodiki materialların azlığı, insan alveri cinayətlərində prosesual diqqətin və üstünlüyün (prioritetin) çatışmazlığı; institutsional problemlərin olması və s. fərqli cəhətlərin göstəricisidir.
Azərbaycan Respublikası DİN-nin nəzdində yaradılan insan alveri ilə mübarizə idarəsi fəaliyyətini həyata keçirərkən bir neçə normativ hüquqi tənzimləyici akt var idi və hər şey sıfırdan başlandı. Bacarıq və peşəkarlıq, insan alveri ilə bağlı məlumat toplamaq qabiliyyəti qısa vaxt ərzində nəticəni hasil etdi.
DİN-nin Baş İnsan Alveri İdarəsinin 2014-cü ilin yarım ili ərzində həyata keçirdiyi preventiv tədbirləri nəticəsində 50 cinayət aşkar edilmiş, 7 nəfər barədə məhkəmə tərəfindən cəza tətbiq edilmişdir. Cinayətlərin qurbanlarına çevrilmiş 39 nəfərin cəmiyyətə “qayıdışı” bərpa olunmuşdur. Diqqət çəkən əməliyyat məqamı ondan ibarətdir ki, məhkəmə tərəfindən Azərbaycan Respublikası adından cəza tətbiq edilən 7 nəfərin təhlükəli əməllərinə, psixi və fiziki iztirablarına 39 nəfər məruz qalmış, onların iradələrinə uyğun davranışlarına məhdudiyyətlər qoyulmuş, köləliyə xas tərzdə saxlanılmışlar. Digər sezilməyən məqam ondan ibarətdir ki, bu cinayətlərin əksər çoxluğu vətəndaşların-zərərçəkənlərin məlumatları sayəsində deyil, əməliyyat araşdırmalarının nəticəsi olaraq aşkar olunmuşdur. Bu da, trafinq cinayətlərinin spesifik mürəkkəbliyinin təzahürüdür. Zərərçəkən - qurbanların bu barədə müvafiq orqanlara xəbər verməməsi isə müəyyən qədər yuxarıda qeyd etdiyim faktorların təzahürüdür.
İttiham olunan şəxslərin təhlükəli əməllərinin xarakteristikası onların əsasən 40 yaşa qədər və əvvəllər məhkum olmamaları ilə bağlıdır.
Bu cinayətlər kommersiya cəhətinə görə də digər cinayətlərdən fərqlənir və cinayət yolu ilə əldə edilən biznes əsas niyyət kimi keçir. Bəzi analitiklər insan alveri cinayətlərinin narkotrafiklə ciddi bağlı olduğu qənaətində olsalar da, lakin cinayətlərin baş verdiyi məkan və aidiyyəti üzrə aparılan istintaq nəticəsində belə əlaqənin olması hələ ki, təsdiqini tapmamışdır. Təcrübə göstərir ki, İnsan alveri ilə məşğul olanlar, ümumiyyətlə narkoticarətə meyl etmirlər. Çünki insan alveri narkobiznesdən fərqli olaraq “az təhlükəli” olmaqla (təşkilatçılar üçün) daha çox pul gətirir. Ona görə də insan alveri cinayətlərinin subyektləri adətən riskli biznesə girişmirlər. Digər tərəfdən insan alverinə görə ittiham olunanlar əvvəllər zorakılıqla müşayət edilən və başqa kriminal xarakterli cinayətlərin törədilməsində iştirakları olmur.
İnsan alveri ilə mübarizənin əsas məqsədi müəyyən qism insanların köləliyə çevrildiyi cəmiyyəti dəyişərək təhlükəsiz, ədalətli və vahid vətəndaş cəmiyyətinə çevirmək, sosial ədalətin yeganə təminatçısı olan məhkəmə hakimiyyətinin nüfuzunu və etibarını təsdiqləmək, belə cinayətlərlə mübarizədə ictimai fəallığın artırılmasına nail olmaq, cəzanın labüdlüyünü və məqsədini prinsipallıqla reallaşdırmaqdan ibarətdir.
Ümumiyyətlə insan alveri cinayətləri özünü “təsdiqləmək” üçün sənədlərin saxtalaşdırılması, əxlaqsız yuvaların saxlanılması, fahişəliyə cəlb etmə, zorlama, mütəşəkkil cinayətkar qrupların yaradılması və s. ilə əlaqədə baş verir.
İnsan alverini doğuran ümumi səbəblərdən-əhalinin səmərəli məşğuliyyətinə məhdudiyyətlərin olması, qurbanların təhsilinin səviyyəsi, sosial müdafiəsi, yoxsulluğun mövcudluğu, əmək bazarında ayrı seçkilik-gender bərabərsizliyi və s. göstərmək olar. Ekspertlərin fikirlərinə görə qadınların bu cinayətlərin qurbanına çevrilməsinə təsir edən faktorlar sırasında yoxsulluğun, təhsilinin davam etdirilməsinə və müvafiq işlə məşğuliyyətinə maneələrin olması, habelə gələcəyə inamın yoxluğudur. Qeyd olunanlar arxaizm – köhnəlmiş və yaxud dildən düşmüş hesab edilə bilər, amma düşündürücüdür.
Hər bir cəmiyyətdə şəxsiyyətin inkişaf səviyyəsi onun vətəndaş mövqeyi və siyasi düşüncəsi (həm də sosial) ilə bilavasitə əlaqədardır. Kifayət qədər təhsili və bilik səviyyəsi olmayan şəxslərin maarifləndilməsi cəmiyyətin epiqrafı kimi səslənməlidir. Savadsızlıq və məlumatsızlıq da cəmiyyətin sosial faciəsidir.
Əfqanıstan talibanları və Pakistandakı savadsız destruktiv qüvvələr, İŞİD məhz səviyyələrinə görə asan idarə olunur və ələ alınırlar. Dominant ölkələr bundan maraqlarına uyğun sui-istifadə edirlər. Bu baxımdan maarifləndirmə işi, təhsil səviyyəsi ilə sıx bağlı olduğundan tədris proqramlarında hüquqi mövzulara diqqət artırılmalıdır.
İnsan alverində qırmızı xətt kimi keçən qul əməyindən istifadə əsasən ağır bədən xəsarətləri, döymə, azadlığın məhdudlaşdırılması, hədələr, rişxənd, lağa qoyma və təhqirlə müşayət edilir. Təbii ki, belə cinayətlər təhlükəli əməllərin məcmusuna görə tövsif olunmalıdır ki, insan alverini yaradan faktorlar - əsas tərkib prosesual diqqətdən yayınmasın. Çox təəssüf ki, bəzən bir faktla istintaq aparıldığından əsas təşkilatçılar “kadr arxasında” qalır.
Araşdırmalar göstərir ki, insan alveri cinayətlərinə xas olan aşağıdakı,mən deyərdim ki,əsas məsələlər (təhqiqat və istintaq üçün tam açıq olsa da) məhkəmənin yekun mərhələsinə qədər araşdırılmamış qalır:
- İnsan alveri cinayətlərinin problemləri barədə məlumatlar.
- İstismarın müxtəlif formaları (qul əməyi, seksual istismar və s.)
- Risk faktorlarının, müxtəlif qruplarla sıx bağlılığı səbəbləri.
- İnsan alveri cinayətlərinə xas olan cəhətlər, qrupların bir-birilə bağlılığı və məqsədləri.
Tədqiqatçılar mübarizə üçün daha çox interaktiv sorğulara üstünlük verirlər.
Real vəziyyəti öyrənmək üçün narrativ ( ing. sözü narrare - dil aktı) sorğu metodlarından, yəni danışmaq yolu ilə həqiqəti meydana çıxartmaq, şəraitin qarşılıqlı surətdə bağlılığını öyrənmək məqsədi ilə istifadəni vacib sayır.
Söz və danışıq əsnasında informasiya əldə etmək sorğunun mahiyyətini təşkil edir. Belə sorğu nəticəsində qurban üzərində psixoloji nəzarəti əldə etməklə həqiqəti meydana çıxarmaq olar.
Qurbanlarla səriştəli ekspertlərin, hüquq-mühafizə orqanları və digər dövlət təşkilatlarının, QHT-lərin və KİV əməkdaşlarının birlikdə müsahibələrin aparılması.
KİV-nin insan alveri haqda həyata keçirdiyi monitorinqi nəticəsində vətəndaş mövqeyi, ictimai rəyin hansı səmtə formalaşmasına dair məlumat toplamaq mümkündür. Belə müsahibə xarakterli sorğular daha çox insan alveri cinayətlərinin qurbanı olmuş şəxslərin yaşadığı, oxuduğu, təhsil aldığı yerlərdə - regionlarda təşkil edilə bilər.
Təhlillər belə deməyə əsas verir ki, istər yeniyetmələr, istərsə də qadınlar arasında olan qurbanların “riskli” davranışları ailə üzvlərinə və cəmiyyətə də bəlli olmayan kölgə və səbəbli əlaqələrdəndir. Müəyyən məşğulluq növlərinin təklifi və yaxşı əmək haqqının, şəraitin vəd edilməsi, gənclər üçün müasir təhsil alma təklifləri risk qrupunun naşı üzvlərinin cənginə ala bilir. Amma ailədəki xoş münasibətlər, maddi vəziyyətin həlli, valideynlərin təfəkkür və təhsil baxımından ali olması (burada daha çox anaların biliyi və təcrübəsi əsas götürülür. Çünki əksər yeniyetmə qurbanların ataları olmur.) mühüm faktorlar sırasında diqqəti cəlb edir. Bəzən qurbanlar işlə bağlı verilən təkliflərə razılıqlarını verərkən məşğulluğun potensial təhlükəliliyini qiymətləndirə bilmirlər. Diqqət çəkən təkiliflər sırasında –harda əmək haqqı aşağıdırsa “intim” münasibətlərin olmaması və yaxud əmək haqqının çox olduğu yerdə “intim” əlaqələrin olması ehtimalı da yüksək olur - fikirdə həqiqət axtarmağa dəyər. Bəzən təkliflərlə razılaşanların müəyyən qismi (bəzən 50%) köləlik təhlükəsinin olduğunu zənn etsələr də, “təki işsizlik problemi həll olunsun”- deyə razılığa gəlirlər.
İnsan alverinə şəraitin yaranmasına təsir edən səbəblərdən digəri qurbanın köləliyin və insanın əşya kimi satılmasının və ya onun istismarının anlayışını və mahiyyətini dərk etməyərək razılığa gəlməsidir. İnteraktiv sorğulara cəlb edilmiş şəxslərin 50%-i insan alveri barədə anlayışları olsa da mahiyyətini və təhlükəsini, 34%-i “seksual köləliyi” dərk etməyənlər olmuş, 26%-inin ümumiyyətlə seksual istismara cəlb və məcburetmə barədə məlumatları olmamış, 50% valideylər öz uşaqlarının satılmsı hallarından bixəbər olduqları halda, 30% insan alveri barədə xəbərləri və məlumatların olduğu müəyyən edilmişdir.
Qeyd olunanlara rəğmən belə düşünmək olar ki, cəmiyyət və qurbanlar insan alverinin təhlükəsi barədə məlumatları yalnız KİV-dən alsalar da, onu nəzəri cəhətdən formal bir həcmdə qəbul edir, lakin müfəssəl anlayışları yoxdur. Ona görə də, geniş maarifləndirmə tədbirlərinin həyata keçirilməsinə son dərəcə ehtiyac var.
Daha çox yayılan – insan alveri nədir və varmı? sualına “hər yerdə var, insanlar özləri (və yaxud ailəsi) bu cinayətə sövq olunurlar, heç nəyi araşdırmadan, heç kimlə məsləhətləşmədən belə addımlar atırlar.” cavabını vermişlər.
Mən yeniyetmələrin tam təsadüf nəticəsində qurbana çevrilməsi qənaətindəyəm. Amma bəs o yeniyetmənin valideynləri? Nəzarətin olmaması, məktəblərin yeniyetmələri özünə cəlb edə bilməməsi, bir az siyasi rəng qatsaq, müəllimlərdə xarizmatik (sinfi və yaxud auditoriyan ələ ala bilməməsi) cəhətlərin olmaması da şərtdir.
Respondentlərin tən bərabər hissəsi belə hesab edirlər ki, köləliyə düşmənin səbəblərinin 50%-i qurbanın doğmalarının günahından baş tutursa, 50% -i bəlkə əməliyyat şəraitinin polis tərəfindən düzgün qiymətləndirə bilməməsidir. (ictimai fikir belədir.Bu RF-nın elektron məlumatlarındandır)
Qəhaətimə görə insan alveri qurbanlarının müəyyən hissəsi özlərinin səhvi və günahları ucbatından bu vəziyyətə məruz qalırlar. Valideynlərin, doğmaların, kollektivin ( təhsi, iş) suçu burada təbii ki, var. Yüngül əxlaqlılar isə həmişə qurbanların sayında təxminən 34% təşkil edir.
Hesab edirəm ki, ailədə və yaxud kollektivdə insan alveri barədə məlumatsızlıq, çətin maddi durum, valideynlər və qohumlar tərəfindən risk faktoruna məruz qalanlara mənəvi dəstəyin olmamasını da səbəblərə aid etmək olar.
Gənclərin sırasında riskli davranış formasına - tədrisdən (məktəbdən) yayınanları, narkotikaya aludə olanları, müntəzəm məşğuliyyəti olmayanları və müəyyən qismin xırda oğurluğa və xuliqanlığa görə polis tərəfindən inzibati məsuliyyətə cəlb edilənləri aid etmək olar.
İnsan alverinə təsir edən səbəblərdən biri də işsizlikdir. Gənclərin təxminən 65%-i yüksək əmək haqqı olan işlərə getməyə üstünlük verirlər. Ona görə də qurbanların yeniyetmələrdən ibarət əksər qrupu təklif edilən “yüksək əmək haqqı” vədi fikirləşmədən qəbul edirlər. Belə şəxslərin qeyri-nikbin ovqatla yaşaması, gələcəyinə və özünə inanmaması da köləliyə məruz qalmasına təsir edir.
“Yeni xəbər”, “Milli az” saytlarının (26.07.2014; 17.10.2014-cü il tarixli informasiyaları) məlumatına görə ƏSMN-nin Baş Məşğulluq tərəfindən Azərbaycanda rəsmi qeydiyyatda olan 39.951 nəfər işsiz var və işsizliyə görə onlara müvafiq müavinət verilir. Qeyri rəsmi məlumata görə isə ölkədə 265min nəfər işsiz kimi qeydiyyatdadır, onun 1479 nəfərinə işsiz statusu verilməklə müavinət təyin edilmişdir.
Əmək qabiliyyətinə malik olanların və əhalinin ümumi sayına nisbətdə çox kiçik bir “zümrə”nin işsizdir. Başqa ölkələrlə müqayisədə vəziyyət kritik deyil. Amma hazırda Azərbaycanda sığınacaq axtaran təxminən 2000 nəfər Əfqanıstan vətəndaşları müəyyən işlə məşğul olub, sosial vəziyyətini qura bilirlərsə niyə öz vətəndaşlarımız bunu etmirlər?- sualına müxtəlif cavablar verilə bilər.
Müasir Avstriyada, Danimarkada, Almaniyada və Yaponiyada əmək qabiliyyəti olanların sırasından işsizlərin sayı 10%, Fransa, Afina, İtaliya, Polşa və İspaniyada bu tərkib 35% təşkil edir. İşsizlikdən əziyyət çəkənləri yaş həddinə görə bölsək daha çox 25 yaşınadək olan gənclərdir.
Azərbaycanda isə işsizlərin sayı faiz etibarilə 5% təşkil edir. Regionların sosial- iqtisadi inkişafı üzrə dövlət proqramının uğurla həyata keçirilməsi nəticəsində işsizliyin səviyyəsi hər il aşağı düşür. 100 mindən çox iş yerləri açılmış, onun 80 mini daimi iş yerləridir.
Bütün bunlar Azərbaycanda insan alveri ilə bağlı riskli formaları aradan qaldırır.
İnsan alveri cinayətlərində qadın qurbanlarının olması narahatlıq doğursa da, son dövrlərin müqayisəli təhlili statistik rəqəmlərdə azalma ilə müşahidə edilir.
Beynəlxalq aləmdə qurbanların arasında qadınların çoxluğu işsizlik probleminin həllində səthi yanaşmalarla, ailə çətinlikləri, gender bərabərsizliyi, savadsızlıq və yaxud təhsilin, peşənin olmaması və s. ilə əlaqələndirilir. İnkişaf etmiş ölkələrdə kişilərə nisbətən qadın işsizlərin sayı 10-12% çoxdur. Bu, Şimali Avropa ölkələrində, İtaliya, İspaniya, Yunanıstan, Portuqaliya və s. ölkələrdə mövcuddur.
Digər səbəblərdən biri işə götürənlə yazılı müqavilənin olmamasıdır. Belə hallar son zamanlar hər bir ölkədə artımla müşahidə edilir. Ona görə də yazılı müqavilə olmayanda işə görə əmək haqqının verilməməsi, kobudluq, pis və yaxud dözülməz əmək şəraiti kimi narazılıqlar diqqət çəkir. Amma qrup halında işsizlik olanda iş axtarmaq planlarının həyata keçirilməsi uğrunda yollar axtarılır. Əksər qismi internet vasitəsilə axtarışa başlayır və bəzən belə axtarışlar “tələyə” düşməyə şərait yaradır. Yaxşı olardı ki, iş axtaranlar dövlətin xidmətində olan orqanların vakant vəzifələrinə üstünlük versinlər. KİV-də verilən məşğulluq elanlarına da əhəmiyyət vermək olar. Özəl xidmət sahələrində verilən təkliflər həmişə özünü doğrultmur. Mənəviyyata zidd təkliflər və müdiriyyətin sair bulanıq niyyətləri ilə razılaşanlar da olur.
Həyata keçirilən informasiya tədbirləri nəticəsində artıq ölkə hüdudlarından kənarda işləməklə bağlı təkliflər rədd edilir. Tərəddüdə qapılanlar da az deyil. Təəssüf doğuran hal ondan ibarətdir ki, son illər insan alveri ilə əlaqədar kifayət qədər məlumatlar televiziya, KİV və pedoqoji kollektivlərdə yayılsa da, yenə respondentlərin müəyyən qismi belə sosial hallarla bağlı xəbərsiz olduğunu bəyan edirlər. Məlumatsızlığın özü də səbəblər sırasında özünə yer alır.
Dünyada miqrasiya dairəsinin genişlənməsi insan alverinə aparan qısa və asan bir yoldur. Ölkəyə daxil olan miqrantlar üçün düşdüyü dövlətin dilini mənimsəməyə uzun vaxt tələb olunur. Digər tərəfdən ailəsinin maddi çətinliyini ödəmək vəzifəsi əsas şərt kimi onu az əmək haqqı almağa vadar edir, düşdüyü şəraitlə barışmaqla, qul əməyinə alışır.
Vasitəçilik edən kölgə agentlikləri də “işsizlərə” iş təlkif etməklə kölgə infrastrukturunu həyata keçirə bilirlər, az əmək haqqı ödəməklə çox və ağır işdə işləmək, bir növ insanın istismarına rəvac verilir, qanuna zidd müəyyən işin yerinə yetirilməsinə məcbur edilir. Müvafiq orqanlar belə agentlikləri heç olmazsa ildə 2 dəfə təffiş etməli, məqsəd və məramlarını araşdırmalıdırlar. Və yaxud, turist səfərləri – səyahətləri ilə bağlı agentliklərin fəaliyyəti də nəzarətdə saxlanılmalı,şübhəli səyahətlərin qarşısını almağa diqqət artırılmalıdır. Əksər ölkələrdə, o cümlədən Azərbaycanda da xüsusi şöbələr var ki, əcnəbi vətəndaşlarının əmək hüquqları ilə bağlı araşdırmalar aparır. Lakin Həmkarlar İttifaqı yalnız ölkə vətəndaşlarının əmək hüquqlarını müdafiə edir, əcnəbillərin işlədikləri səmtə daxil olmağa həmişə ixtiyarları olmur.
Bəzən miqrantların əmək haqları işə götürənlər tərəfindən ödənilmir. Tərəflər arasında yazılı müqavilə olmadığından əmək haqqının tələb edilməsini məhkəmə aidiyyətində həll etmək olmur və s.
Məlumat üçün qeyd etmək yerinə düşərdi:“İnsan alverinə qarşı mübarizə haqqında” 28 iyun 2005-ci il tarixli Azərbaycan Respublikasının qanununda şəxsin müəyyən işin yerinə yetirilməsinə - xidmətin göstərilməsinə məcbur edilməsi həmin şəxsin (qurbanın) iradəsinin ziddinə olaraq onu arzu etmədiyi işin (xidmətin) yerinə yetirilməsinə məcbur etmədə ifadə olunur. Burada hər hansı bir işdən-istehsal, ticarət, xidmət, dilənçilik və s. sahələrdə görülən hər hansı bir iş başa düşülməlidir. Haqqın tam, qismən və yaxud heç ödənilməməsinin əhəmiyyəti yoxdur. Belə cinayətlərin hədə-qorxu gəlmə, zor tətbiq etmə, zor tətbiq etməklə hədələmə və şəxsin azadlığının məhdudlaşdırılması ilə törədilməsi təqsirkarın öz əməlinin nəticəsini öncədən görməsi və onu arzu etməklə cinayətə qəsdən, şüurlu şəkildə yol verməsidir.
Ona görə də, insan alverindən zərərçəkmiş şəxsin istismar olunmasına dair razılığı, həyat tərzi, habelə əxlaqsız davranışı insan alverində təqsirli bilinən şəxsin cəzasını yüngülləşdirən hal qismində nəzərə alına bilməz.
İstifadə olunan ədəbiyyatların siyahısı:
РФ 2008 год.www iomrussia.ru
Strategiya.az
Kibernetika əleyhinə olan cinayətkarlıq. (Kompyuter cinayətkarlığı)
Cinayətkarlığın xəbərdarlığı və profilaktikasında ictimaiyyətin rolu
HEYDƏR ƏLİYEV - YENİ MİLLİ İNTİBAHIN VƏ MÜSTƏQİL DÖVLƏTÇİLİYİN ƏSASINI QOYMUŞ TARİXİ LİDER
Müasir dövrün qlobal problemi iş şəraitində mobbinq ve mübarizə yolları
Azərbaycan Respublikasında Dövlət Qulluğunun Təkmilləşdirilməsi İstiqamətləri
HEYDƏR ƏLİYEV - MÜASİR AZƏRBAYCAN TARİXİNİ YARADAN LİDER
Xarici valyutaların manata qarşı bugünkü məzənnəsi
Ceyhun Bayramov ölkəmizin Avropanın enerji təhlükəsizliyində mühüm rol oynadığını bildirib
İmtahanın nəticələri ilə əlaqədar müraciətlərə baxılması üçün Apellyasiya Şurasına ərizə qəbuluna başlanılıb
Xarici işlər naziri Ceyhun Bayramov NATO-nun Baş katibi Yens Stoltenberq ilə görüşüb
Avropa İttifaqı münaqişədən sonrakı dövrdə mühüm rol oynayır - Ceyhun Bayramov
"Qarabağ" İsveçrə çempionuna qalib gəldi
Tehranda Rusiya və Türkiyə prezidentlərinin görüşü olub
Ceyhun Bayramov Gürcüstanın Baş naziri ilə bölgədə sülh prosesini müzakirə edib
Mikayıl Cabbarov: Sənaye zonalarında istehsal 53 faiz, ixrac isə 2 dəfə artıb
Ağalı kəndinə köçürülən ailələrin tibbi müayinələrinə başlanılıb
Prezident İlham Əliyev: Bizim Xəzər dənizi kimi çox nəhəng bir enerji mənbəyimiz var
Qubada içərisində 125 min manat olan seyf oğurlanıb
İrəvan Dövlət Azərbaycan Dram Teatrının 140 illiyi qeyd edilləcək - SƏRƏNCAM
Azərbaycan tarixinin şanlı səhifələrindən biri - 14 iyul 1969-cu il
Şuşada Vaqif Poeziya Günləri başlayıb
Təhsil Nazirliyi: 204 məktəbdə elektron jurnal və gündəlik sistemi tətbiq edilib
Təhsil Nazirliyi məlumat yaydı
FHN: Zəngilan rayonunda ağaclıq ərazidə baş verən yanğının tam söndürülməsi istiqamətində tədbirlər görülür
Azərbaycan neftinin qiyməti 114 dolları ötüb
Azərbaycan Ordusunun əsgəri həlak olub
Baş Prokurorluq rəis müavininin intiharı ilə bağlı məlumat yaydı
Respublika üzrə pensiyaların iyulun 15-də tam ödənilərək yekunlaşdırılması nəzərdə tutulub
Qızıl təpə abidəsində arxeoloji tədqiqatlar davam edir
Azərbaycan neftinin bir bareli 113,91 dollara satılır
Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft boru kəmərinin tam istismara verilməsindən 16 il ötür
Partlayış zamanı “Baktelecom”un rabitə infrastrukturuna ziyan dəyməyib
Dünyada "Premium Euro-95" benzinin bahalaşması gözlənilir - Azərbaycana necə təsir edəcək?
Azərbaycan nefti ucuzlaşıb
Böyük Britaniyanın yeni baş nazirinin adı sentyabrın əvvəlində açıqlanacaq
Tovuz döyüşlərindən iki il ötür
Bakının mərkəzində partlayış baş verib
Cüdoçularımız Xorvatiyada Qran-Pri turnirində iştirak edəcəklər
Ərdoğan yaxın zamanda Venesuelaya səfər edəcək - Maduro
Türkiyə və Ukrayna prezidentləri arasında telefon danışığı olub
Xaçmazdakı meşə yanğınının söndürülməsinə iki helikopter və amfibiya tipli təyyarə cəlb olunub
Ərdoğan və Paşinyan arasında telefon danışığı olub
Saatlı stansiyası yaxınlığında qəzaya uğrayan qatar Gürcüstana məxsusdur - ADY
FHN Xaçmazdakı meşə yanğınları ilə bağlı məlumat yayıb
Vahid əlaqələndirmə mərkəzlərində 41 min şəxsə xidmətlər göstərilib
Kino Agentliyi Mədəniyyət Nazirliyinin tabeliyində olan qurumların siyahısına əlavə edilib
Gələn ilin sonunda Şuşa ilk sakinlərini qəbul edəcək - Aydın Kərimov
Azərbaycan Ordusunun hərbçisi həlak olub
DİN: Ötən gün ölkə ərazisində qeydə alınan cinayətlərdən 52-nin açılması təmin olunub
Xocavənd rayonu ərazisində yeni hərbi hissənin açılışı olub
Birinci vitse-prezident Mehriban Əliyeva Qurban bayramı münasibətilə xalqımızı təbrik edib
Abeyə atəş açan şəxs əməlinin səbəbini açıqlayıb
Zakir Həsənov Qurban bayramı münasibətilə Azərbaycan Ordusunun şəxsi heyətini təbrik edib
XİN Azərbaycanın diplomatik xidmət orqanlarının əməkdaşlarını peşə bayramı münasibətilə təbrik edib
Bu gün Azərbaycanda Qurban bayramı qeyd edilir
Bərdədə avtomobil yolunun tikintisi ilə bağlı 3,1 milyon manat ayrıldı - SƏRƏNCAM